Eine etwas andere Haul/ Another kind of haul

03:19
 Hi there!

I'm really sorry that I didn't write much in the last time but I had a really tough flu for over two weeks. So I had a looooooot of time lying in the bed, reading The Hobbit, reading Kafka, Thomas Mann, Heinrich Mann, Fontane, Marc-Uwe Kling, Horst Evers .... After a while I've read enough, so I started to finish some acrylic paintings I started in August.


And now i want to paint some pics for my family and friends for christmas, so I needed some stuff - I really love to work with fineliner and I like to use golden and a lot of white colour (as base for mixing light colours) in my pics.

 ---------------------------
Hallo zusammen!

Es tut mir sehr leid, dass es in letzter Zeit so still um mich war, aber ich hatte zwei Wochen lang eine richtig starke Grippe.
Ich hatte vieeeeeel Zeit im Bett, um zu lesen, las also den kleinen Hobbit, Kafka, Thomas und Heinrich Mann, Fontane, Marc-Uwe Kling, Horst Evers ...
Nach einer Weile hatte ich genug gelesen und so begann ich, einige Acrylmalereien fertigzustellen, die ich im August begonnen und noch nicht vollendet hatte.

Jetzt musste ich mir ein bisschen Equipment kaufen, um ein paar Bilder für Freunde und Verwandte zu Weihnachten zu malen.


Keine Kommentare:

Powered by Blogger.